.Tuesday.


Babe<3:
Nu är kl 02:31 o jag ska snart upp o ringa o väcka min babe typ runt 05:30!
Så han inte försover sig, ibland måste man verkligen va snäll när man gör sånt här.
Så klart att man kommer upp med o sen blir de nog sova en stund till innan man går upp igen.
För jag ska packa min väska o ta mig en dusch o hitta rätt kläder o de innan man åker på dop.
Synd att babe ska jobba annars så skulle han ha följt med till dopet. Men men de gör inget. =)

Dopet:
Så snart är kl 11:00 o då börjar dopet som vi ska gå på.
De är min syrrans lilla dotter som ska döpas idag.
Få hoppas att allt går bra o att tiden går fort.

Babe Kommer<3:
Sen efter dopet är slut så kommer Mattias o hämtar mig då får jag äntligen va med han igen.
Ska bli så underbart skönt att få krypa in till hans famn igen o känna hans doft som man har saknat.
Fast jag saknar han varje sekund som jag inte är med han o vi kommer ha de så mysigt i hop.
För efter han har hämtat mig så ska vi i väg o handla lite o sen ha myskväll o bara mysa o äta gott.
Ska försöka skriva så mkt jag kan sen innan de här året är slut! Natti Natti =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0