.Monday.


Paranormal Activity:
Handling:
Ett ungt par misstänker att deras hus är hemsökt och för att skaffa bevis installerar de en övervakningskamera som ska registrera allt som händer när de sover. Jag kan säga så här mkt om filmen: De va den ta mig fan med sämsta film dom kunde komma på att göra. Allt va så dåligt gjort o kunde dom inte fejka mer i filmen eller? Ne fyfan om du tycker den här är bra så är de något jävligt stort fel på dig o att gå på sånt här som inte ens stämmer in de dom gjorde o de syndes att de va falskt o vill du verkligen va med om andar som jävlas så ska du se att filmen va så fejkad gjort att den lurar så många personer o tro att de e sant. Fyfan!!! Filmen får 0/5 av mig så jävla dålig va den!!

En Dålig Frukost:
Så blev de att gå upp o de va segt som fan för de va kallt med.
Sen blev de att damsuga lite o plocka undan lite men de lär bli mer sen.
Efter en stund så kom babes kompis Daniel o han kom med en fin frukost o de blev pizza.
Sånt är inte bra o äta till frukost men vad ska man göra om man e små hungrig o inte orkar handla än.
Men vi ska åka o handla mat sen o diska o städa o slänga sånt skit vi inte behöver o ha. Hehe
Sen så får vi ta o städa i sovrummet o skriva upp en tvätt tid med för jag behöver tvätta mina kläder.
Så ringde jag mamma o fick höra att man skulle till läkaren den 20:e *suck att dom aldrig kan ge sig.
Men så fick man höra att mina fadrar hade skickat ett kort + en trisslott till mig o få hoppas man vinner.
Man hoppas på en stor summa för då kan man ge dom en lite sant för ett stor tack;) Hehe
Men kommer o skriva lite mer senare för nu orkar jag inte för man e ju fortfarande sjuk. :/

MysPys:
Så efter ett par timmar så blev de att spela lite x-box o bara ta de lugnt.
Sen blev de mat o de va gött o få i sig lite mat efter den konstiga frukosten.
Men så ville man gå till turken men de orkade man inte + att vi skulle handla men orka.
För vi ska ända göra de i morgon så va spelar de för roll om man får vänta 1dag till.
Men så sa babe att man hade kvar vindruvor kvar i kylen o nu sitter man o äter de:P

Norbit:
Handlar Om: En lugn och stillsam ung man vid namn Norbit är förlovad med ett monster till kvinna och möter sina drömmars kvinna och försöker hitta ett sätt att få vara med henne istället. Väldigt rolig film. Här är en film som du verkligen måste se för den e så himmla rolig att man nästan få ha toan brevid sig så mkt skrattar man. Även om man har sätt den 100g så är de ta mig fan med lika bra än o de e så rolig. Leer
Filmer får 5/5 stora stjärnor!:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0