.New Years.


God Morgon - En bild på babe<3:
Vart något seg att skriva på min blogg har jag märkt.
Men nu ska jag fixa till allt o bli bättre på att försöka skriva varje dag nu.
Inatt lyckas man sova gött men man vaknade upp ur en mardröm som va läskigt.
Drömmde att man va ute o gick o sen såg man en svart varg som flög på än o börja bita än o man vaknade till o så visade sig att de va Bart som bet mig i stället. Men efter ett par timmar så skulle babe upp o jobba igen. Så de va seg o somna om lite för Bart hade damp som vanligt men efter ett tag så fick man lite sömn o sen fick han super damp så de blev o leka med han o han fick mig o gå upp sen för man va små irriterande. Men men sen gick man o satte sig vid datorn o tog de lugnt o sen blev de o fixa lite mackor o varmchoklad o lyssna på musik på tv. Men nu orkar man typ inte göra något mer än att försöka skriva så mkt de går. = )

Snövit Min Ängel:
Igår så fick du en liten bebis o känner mig så elak att jag inte fanns där vid din sida.
Så ringde me mamma o pratade lite med henne o så kom vi in på hur du måde.
Hon gav inte någon glad min o hon berättade hur de va. Mina tårar i ögon börjar komma fram nu.
Kan du inte bli bättre o ta handom din bebis jag kan inte leva utan din bebis du e mitt allt ju. :'( <3

7 Januari:
De va segt att vakna för man fick inte så mkt sömn för grannen spelade musik som vanligt.
Men de blev o äta lite frukost o diska lite o sen blev de ett varmt o skönt skumbad till mig.

Bad Ankorna:
Dom fick inte va med o bada för då skulle man inte kunna hitta dom sen:P

Massa Skum:
Så här mkt skum blev de o de blev mer skum än vatten i badkarret men men.
Så länge de e varmt o skönt o man kan slappna av så blir man lika glad ändå.
Men blev paff att man fick så mkt skum jag valde rätt så man fick massor av skum.

6 Januari:
Som vanligt vaknar man runt 05- halv 6 på morogen för babe åker ju till jobbet då.
Men jag lyckades få bart att lugn o sen kom han upp o somnade under täcket med mig.
Så han brukar vakna när jag går upp o de blev några timmar extra sömn o de e inte helt fel.
Sen blev de att gå upp o ta de lugnt o vänta på att babe ska komma hem från jobbet.

Nu Blev De Mat Igen:
Så när babe kom hem så fixade vi till pyttepanna o ägg men efter några timmar.
Så blev vi hungriga igen o då fixade vi till oss en super god vok gryta som kvällsmat.
Men man blev så mätt att man knappt orkade gå o sen blev de myspys som vanligt. ler

5 Januari:
Så tittade man ner o såg en pigg liten glad skölpadda.
Han e jätte snäll men stoppar du ner fingrarna så biter han o släpper inte taget.

Choklad:
Ibland får man känna sig tjock men måste ge mig om man ska kunna gå ner i vikt.
Men de kommer att gå åt helvete känner jag o de suger röv. Faaan! :(

4 Januari:
Så blev de att busa lite med bart i badkaret när vi vaknade.
Nån som har blivit något tuff o väldigt nyfiken men de e ju bra.
Sen kom Frida o så klippte hon vidare på mitt hår o så fixade man köttbullarna.
Sen blev de potatis mos till men jag o Frida fick gå ner till turken o handla mer för de va slut.
Men de slutade bra o de blev en härlig mysig kväll o maten smakade super bra o dom gillade mina köttbullar:D Så blev de myspys o sen blev de att sova efter en lång skönt dag. =)
+ Att jag o babe firade 1mån idag<3

3 Januari:
Så blev de att hjälpa mattes mamma o styvpappa o Frida o flytta ut till huset.
Men vi tog bara från källaren först o sen ska vi hjälpa med de andra om dom behöver hjälp.
Men vi hade tur med vädret o de va små kallt men vi fick upp värmen o sen blev de mat.
Sen körde vi sista laset men jag va hemma med Frida för jag hade ingen kraft kvar i kroppen.
Men sen blev de hem o mysa o bara ta de lugnt o de e aldrig fel med att göra de. Leer

2 Januari:
Ska man va helt ärlig så kommer jag inte på vad man gjorde den här dagen:P
Men hade de mysigt med babe alla fal så mkt minns man. leer

1 Januari - Choklad o Bart:
Idag kan man verkligen säga att man har en bakis dag o de va inte skönt.
För man måde verkligen inte bra i natt men de gick över efter babe pysslade om mig.
Är glad att jag har min lilla babe som bryr sig om än. leer <3

31 December:
De blev att åka till Mattes mamma o de för Frida skulle klippa mig.
Så de blev klippning o lite smikning o fixa naglarna o man blev rätt snygg in för kväll.
Sen när vi kom hem så blev de att städa o sen kom gästerna så de blev tacos o drickade.
Sen blev de massa prat o sen kom Frida o efter någora timmar så gick vi o smällde o kollade på rakter.
Sen blev de min bästa mysigaste nyår o de gillade vi. + Att mamma fyllde 50år idag med. Grattis:D

30 December:
Myspys i soffan med babe o bart o de blev en super gullig bild med.
Leer så tog vi lite mer bilder thihih. Du e mitt allt babe<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0