.Sunday.


MysPys:
Idag vaknade vi lagom tidigt o de va skönt o vi va små pigga med. Men det blev att ligga o mysa en stund o de va härligt. Sen va de dags o gå upp o käkade lite frukost o sen blev de att bara o ta de lugnt i soffan o kolla på tv. Sen efter ett tag så beställde vi hem mat för ingen orkade laga mat idag o babe sitter o spela x-box o jag sitter o letar efter film men hittar inte min film som vill funka. Sen så försökte vi få tag på Mattes bror o han svarade inte på nån telefon. Efter ett tag så ringde han sen:P Sen kom maten så vi käkade så vi e så mätta att vi knappt orkar att tänka på mat o magen vill typ bara exploderar just nu. Så nu sitter man o bara tar de lugnt för man e små seg o trött som vanligt o så få se hur vi mår i morgon för de behövs städa o diska o slänga skit o sen se om vi får en tvätt tid med för jag behöver tvätta mina kläder:P Sen ska se om vi kan bada lilla sköldpaddan för hans akvarium behöver städas lite ser man o sen få se om vi åker o handlar lite eller va vi hittar på att göra. Men nu orkar jag typ inte skriv mer nu för man e typ skit trött o seg. Leer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0