.Wednesday.


GodMorgon:
Först så vaknade vi runt kl 05:00 för babe skulle upp o jobba.
Så berättade han att Bart fick morgon damp o sen hoppade upp på oss o sen la sig på mig o låg o tvättade mig o kan säga så här mkt. Tror jag sov för gott då för jag kände verkligen inte att han sov på mig. Sen va de dags o gå upp o min kropp sa i från så de blev att ligga kvar i sängen. Oh babe fick åka jobba utan mig i dag. Men men Bart kom o la sig brevid mig under täcket alla fal o somnade där tills man gick upp. Så är babe snart hemma med från jobbet o skönt att han slutade tidigt idag alla fal. Leer =)

Superhero Movie:
Handla Om: Hur många Superhjältar krävs för att rädda världen?Möt Rick Riker. Han är ung, cool och har superkrafter. Nu ska han bara lära sig att använda dem ... Men världen är hotad och ingen går säker när Zucker och kompani släpper lös bland andra Drake Bell, Leslie Nielsen, Tracy Morgan, Pamela Anderson, Perez Hilton samt Regina Hall och tar sikte på några av nutidens största biosuccéer som Spider-Man, Batman, X-Men och Fantastic Four. Efter att ha blivit biten av en genetiskt modifierad trollslända utvecklar high school-tönten Rick Riker övernaturliga styrkor som enorm styrka och pansarliknande hud... :) Jag började se den i går kväll o sen såg babe lite på den med. Men så kom jag bara till mitten av filmen igår o nu ska man se klart på den o kan redan säga så här mkt: Filmen får 5/5 stjärnor o du borde verkligen se den. Om du har sätt den o tycker den e dålig så e de något fel på dig! Men men orkar jag inte skriva mer nu!!:P:P:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0